Fa poc més d’un any, es va posar en marxa el projecte interactiu del Canal Pacient per a tots els usuaris del CAPSE. Aquesta plataforma informàtica permet la comunicació i interacció dels nostres professionals amb tots els usuaris del nostre centre. Volem aprofitar les noves tecnologies a favor d'una eina que fomenti la informació i l'autonomia dels usuaris del CAPSE.
Quins avantatges ens aporta el Canal Pacient?
Accés al seu historial mèdic, als seus informes, a les seves analítiques i en definitiva, a la seva informació de salut que li resulti d'interès.
Autogestió d'informació que permet a l'usuari afegir informació mèdica al seu historial per a que sigui avaluable pel metge o infermeria. Tanmateix facilita tràmits administratius com obtenir el pla de medicació o el comunicat de baixa mèdica.
Comunicació, aquest portal té com a finalitat millorar el canal de comunicació entre el professional i l'usuari. A part de poder conèixer les activitats sanitàries que organitza el vostre CAP, podreu posar-vos en contacte amb el vostre metge i/o infermera per consultes no urgents.
Com es pot accedir a aquest servei?
Per a donar-se d'alta d'aquest servei, només cal demanar informació al seu metge, infermer/a o administratiu del CAP i manifestar el seu interès en participar en aquesta plataforma de comunicació. Això es fa signant un document de consentiment informat, on s'expliquen detalladament les condicions d'ús i s'assigna un usuari i una contrasenya. Aquest accés al Portal Pacient és únic i intransferible, ja que és personal per al titular de la targeta sanitària que sol·liciti el servei.
CAP Les Corts
Mejia Lequerica, s/n
08028 Barcelona
93 227 55 90
93 227 55 99
Adreça electrònica:
capcorts@clinic.cat
Mapa de situació
CAP Casanova
Rosselló, 161
08036 Barcelona
93 227 98 00
93 227 98 05
Adreça electrònica:
capcasanova@clinic.cat
Mapa de situació
CAP Comte Borrell
Comte Borrell, 305
08029 Barcelona
93 227 18 00
Adreça electrònica:
capborrell@clinic.cat
Mapa de situació